اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در لواسان ( فروش )

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.

در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.

هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.


این نوع فیتینگ ها به شکل L یا زانویی می باشند که به آن ها اتصالات زاویه دار نیز می گویند. زاویه این نوع اتصالات درجه است.. با فیتینگ زاویه دار می توان اتصال سیستم را به وسیله ی لوله ها تغییر داد. این فیتینگ ها فضای کمی را اشغال می کنند. فیتینگ L کاربرد زیادی دارد و به صورت چند منظوره و حتی تک نیز کار می کند. هم چنین برای کار ما لوله های نایلونی این نوع از اتصالات پیشنهاد می شود.

این نوع اتصالات که از پر کاربرد ترین اتصالات مربوط به فشار یا خلا هستند به شکل T طراحی شده اند. آن ها از نصبی سریع، راحت، نشتی بسیار کم و ایمن برخوردارند. با این فیتینگ می توان قطعات را به شکل سه جانبه در کنار یکدیگر قرار داد. هم چنین شکل ظاهری آنها به این صورت است. که به شکل یک سوراخ کامل طراحی و ساخته می شوند.

خطوط هیدرولیک و پنوماتیک در هر کارخانه از اجزاء بیشماری اتصالات و لوله تشکیل شده است. . اتصالات هیدرولیک با توجه به اینکه میبایست دستگاههای متفاوت را به یکدیگر متصل کنند دارای رنج وسیعی می باشند . در ادامه انواع این اتصالات را معرفی میکنیم همچنین می توانید از طریق لینک زیر کاتالوگ اتصالات هیدرولیک را دانلود و مشاهده نمایید.



( فروش ) های دیگر در لواسان