بلبرینگ در فیروزکوه ( فروش )

ball bearings-1
ball bearings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..


در این محصولات می توان از دو طرف موقعیت دهی محوری شعاعی و بار محوری را تحمل نمود. دارای یک واشر شافت با دو شیار ساچمه در دو طرف خود، دو سری قفسه و ساچمه و دو واشر محفظه هستند که واشر های محفظه می توانند به صورت مسطح یا قوسی شکل باشند. بار قابل تحمل در این نوع از بیرینگ ها محوری از دو طرف می باشد.

بلبرینگ ها قطعات صنعتی بسیار پرکاربردی هستند که با ساختاری فولادی تولید میشوند و برای کاهش اصطکاک گردشی مورد است.فاده قرار میگیرند. بلبرینگ جزو پرکاربردترین قطعات صنعتی می باشد که تقریبا در تمام ماشین آلات صنعتی به منظور کنترل و ساپورت بارهای محوری مورد است.فاده قرار میگیرند. بلبرینگ صنعتی دارای سه بخش اصلی هستند و در واقع از ساچمه به منظور انتقال بار بین دو برینگ یا یاتاقان است.فاده میکنند. با گردش محور متصل به برینگ داخلی در هر جهت ساچمه های داخلی بلبرینگ در جهت مخالف به گردش در می آیند. از آنجا که ساچمه های بلبرینگ صنعتی حرکت گردشی دارند میزان اصطکاک تولید شده بسیار پایین تر از حالتی است. که دو سطح بر روی یکدیگر سایش پیدا می کنند. بسته به جهت گردش و نوع بار شکل های مختلفی از بلبرینگ تولید میشوند که هر یک کاربری ویژه ای دارند. انتخاب بلبرینگ صنعتی مناسب با دستگاه ها معمولا طبق بروشور و کاتالوگ تولید کننده دستگاه ها صورت می پذیرد و امری کاملا مهندسی می باشد. بلبرینگ ها از آنجا که سطح تماس مقطع ساچمه ها با سطوح برینگ بسیار کم و بصورت نقطه ای است. دارای مقاومت باری بسیار کمتری نسبت به دیگر برینگ ها من جمله رولبرینگ هستند.

بلبرینگ ها در طی مدت کاری طولانی و تحت نیروها و تنش های تخریبی وارده از طرف ماشین دچار سایش می شوند. میزان سایش که در اصطلاح انگلیسی به Abrasion شناخته می شود نسبت مستقیمی با سرعت دورانی شافت و میزان بار وارده بر بلبرینگ داشته و با قطر ساچمه های بلبرینگ نسبت عکس دارد. بدین معنا که هر قدر سرعت زاویه شافت که در فیزیک با آلفا یا اومگا شناخته می شود بالا تر رود میزان سایش نیز بالاتر می رود، به همین ترتیب با افزایش میزان بار ناشی از وزن شافت و نیروها و تنش های اعمالی میزان سایش نیز افزایش پیدا می کند. اما مفهوم نشست بلبرینگ ها با سایش سطحی آنها یکسان است. بدین معنا که با



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه