زنجیر و قلاب در لواسان ( فروش )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.


کاربرد زنجیرها در صنایع مختلف امروزه بر کسی پوشیده نیست. میتوان از زنجیرها برای بستن و یا مهار کالاها،  جابجایی بارها و یا آویزان کردن وسایل مختلفی مانند لوسترها است.فاده کرد. همچنین می توان از این ابزار در محوطه سازی یا تزئین ساختمان نیز است.فاده کرد. زنجیر گالوانیزه در سایزهای مختلفی از تا میلی متر وجود دارد. زنجیرگالوانیزه معمولا در کیسه هایی با وزن های مختلف کیلو گرمی یا کیلو گرمی بسته بندی و عرضه می شوند. این ابزار دو نوع دانه کوتاه و دانه بلند دارد.

زنجیرتایم به هر صورت عمر مفیدی دارد و بعد از آن عملکردش با اختلال مواجه می‌شود اما تعویض به‌هنگام زنجیرتایم کجا و نیاز به تعویض ان بعد خراب شدن و به بارآوردن خرابی‌ها و هزینه‌های بیشتر کجا؟ چه باید کرد؟ راه‌حل ساده است.. دفترجه خودرو را مطالعه کنید، حتما بهترین زمان تعویض زنجیرتایم آنجا قید شده است.. معمولا پیشنهاد می‌شود بعد از پیمایش تا هزار کیلومتر (بر اساس انواع خودرو) تعویض زنجیرتایم صورت پذیرد. اما چه کاری بهتر از پیشگیری؟ با هر بار مراجعه به تعمیرگاه، بررسی سلامت زنجیرتایم بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

در مسیرزنجیرتایم پولی‌های واسطه‌ای قراردارند که به نام «تسمه‌سفت‌کن» یا «هرزگرد» شناخته می‌شوند. آنها وظیفه دارند ، میزان سفتی و تنش و لرزش زنجیر را کنترل کنند. بهتر است. همزمان با تعویض زنجیرتایم، پولی‌های واسطه هم عوض شوند. عملکرد مناسب پولی‌های هرزگرد با میزان کیفیت و مرغوب بودن روغن پیشرانه ارتباط دارد.



( فروش ) های دیگر در لواسان