سنسورهای صنعتی در فیروزکوه ( فروش )

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


سنسور صنعتی تماسی حرارتی با تماس با قطعه مورد‌ نظر دمای خود را اندازه گرفته و انتقال می‌دهد. سنسور‌های غیرتماسی از نوع حرارتی هم با است.فاده از توان حرارتی مادون‌ قرمز یا نوری که از جسم یا سطح آن متصاعد می‌شود، مقادیری را به‌عنوان خروجی ارسال می‌کنند.

سنسورها در ابعاد و مدل های بسیار گسترده ای تولید میشوند. بنابراین قیمت آنها بسیار میتواند با یکدیگر متفاوت باشد. شما میتوانید برای است.علام قیمت انواع سنسور فتوالکتریک، پراکسیمیتی و&#; با ما تماس بگیرید و از قیمت ها مطلع شوید.

نحوه ارسال و دریافت نور می تواند متفاوت باشد. در بیشتر موارد فرستنده فقط با است.فاده از LED، نوری با طول موج مشخص را ارسال می کند و گیرنده با است.فاده از یک فوتوترانزیستور نور را حس می کند و سپس به یک خروجی انرژی می دهد. برای جلوگیری از تداخل در نور محیط، برخی از سنسورها نور را پالس می کنند یا گیرنده را فیلتر می کنند تا فقط یک طول موج خاص را حس کند.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه