شیلنگ ، بست و اتصالات در فیروزکوه ( فروش )

Hoses, clamps and fittings-1
Hoses, clamps and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.

به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.


بست های لوله و شیلنگ (که البته در مواردی برای کابل ها هم کاربرد دارند)، به منظور های مختلف برای است.فاده در شرایط و محیط های مختلف ساخته شده اند که بسته به نوع مصرف هر کدام دارای ویژگی های خاص خود در خصوص مقدار مقاومت، طراحی، جنس، اندازه و دیگر المان ها هستند. بست شیلنگ Breeze دارای اندازه های گوناگون است. که در قسمت (اطلاعات) آورده شده است..

بست های شلنگ بر روی قطر خارجی انواع شلنگ قرار می‌گیرند. این بست ها بر اساس قطر شلنگ ها طبقه بندی می‌شوند. ممکن است. یک بست ، مناسب شلنگ هایی با قطر . تا اینچ باشند و برخی دیگر از بست ها ممکن است. شلنگ هایی با قطر تا اینچ را در خود جای دهند.

بست شیلنگ Breeze (  WORM DRIVE CLAMP) برای نصب بر روی بسیاری از شیلنگ ها از قبیل شیلنگ های پنوماتیک و اگزوز مناسب بوده و به شدت در مقابل فرسایش و رطوبت مقاوم است.. به همین دلایل بست شیلنگ Breeze برای مصارف دریایی و تجهیزات دریایی مناسب بوده و به راحتی نیز خاصیت آهنربای دایمی پیدا نمیکند.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه