شیلنگ ، بست و اتصالات در لواسان ( فروش )

Hoses, clamps and fittings-1
Hoses, clamps and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.

رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.


بست شیلنگ Breeze (  WORM DRIVE CLAMP) برای نصب بر روی بسیاری از شیلنگ ها از قبیل شیلنگ های پنوماتیک و اگزوز مناسب بوده و به شدت در مقابل فرسایش و رطوبت مقاوم است.. به همین دلایل بست شیلنگ Breeze برای مصارف دریایی و تجهیزات دریایی مناسب بوده و به راحتی نیز خاصیت آهنربای دایمی پیدا نمیکند.

یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها برای منتقل کردن لوله ها و شلنگ ها در صنعت های مختلف، است.فاده از بست شیلنگی است.. این بست ها اتصال محکم و ایمن را به وجود می آورند. بست شیلنگ یکی از بست های باکیفیت و مرغوب موجود در بازار است. که جنس و آلیاژ به کار رفته در آن، آن را نسبت به سایر بست ها متمایز کرده است..

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد



( فروش ) های دیگر در لواسان