فیلتر صنعتی در فیروزکوه ( فروش )

Industrial filter-1
Industrial filter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.

در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..


به عنوان یک تولید کننده پیشرو در زمینه راه حل های هوا برتر، ما سیستمهای تجاری و صنعتی برای فیلتراسیون هوا و کنترل آلودگی هوا را بهبود میدهیم که کارکنان و بهره وری تجهیزات را بهبود می بخشد،به حداقل رساندن مصرف انرژی و به نفع سلامت انسان و محیط زیست می باشد.

به این ترتیب رنگ عاری از نمک شده ودر واقع نمک زدایی می شود. برای اینکه رنگ تولید شده را به طرز صحیح تصفیه کنند از طریق فرایندهای شیمیایی، رنگ را سنتز می کنند. و نمک را از رنگ جدا کرده و رنگ باقیمانده را در ظرفی مخصوص جمع کرده و خشک می کنند. دلیل تصفیه کردن نمک از رنگ این است. که نمک موجود در رنگ باعث ته نشین شدن رنگ می شود.

فیلتر صنعتی وظیفه دارد که آلاینده ها و ترکیبات جامد موجود در سیالات را از هم جدا کند. تصفیه سیالات در فیلترهای صنعتی به طور کلی به دو حالت انجام می شود. در حالت اول زمانی که سیال در حرکت است. و خارج می شود این عمل انجام می شود. در حالت دوم زمانی عمل فیلتر انجام می شود که جریان سیال قطع باشد.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه