کوپلینگ در فیروزکوه ( فروش )

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


کوپلینگ سیال از دو قسمت تشکیل شده است.: یک پمپ و یک توربین. هر دوی اینها دارای تیغه‌هایی هستند که با زاویه خاصی در داخل نصب شده‌اند. پمپ در انتهای شافت محرک نصب می‌شود و توربین در انتهای شافت حرکت کننده. نحوه عملکرد سیال به این صورت است. که مایع به پمپ وارد می‌شود و در اثر نیروی گریز از مرکز، شافت درایو به سمت خارج رانده می‌شود.

کوپلینگ واسطه‌ای است. بین شفت خروجی یک تولید کننده حرکت (محرک) و شفت ورودی یک دریافت کننده نیروی حرکتی (متحرک).شفت با قرارگیری بین محرک و متحرک، نیرو و گشتاور را از یکی به دیگری انتقال می‌دهد.همچنین کوپلینگ موجب اتصال صحیح شفت‌ها به یکدیگر می‌شود.

کوپلینگ زنجیره ای برای انتقال قدرت بین دو شفت است.فاده می شود. بطور کلی کوپلینگ زنجیره ای در انتهای موتور یا گیربکس (گیربکس) نصب می شوند و از آن برای اتصال به یک دستگاه برای انتقال قدرت کارآمد است.فاده می شود یک کوپلینگ زنجیره ای کامل از دو هاب که یک کوپلینگ است. که شبیه به یک رشته زنجیره غلتکی دوتایی و یک پوشش است. کوپلینگ‌های زنجیری ،گشتاور بالایی را تحمل می‌کنند



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه