اتاق تمیز ، کلین روم در بومهن ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


در پاسخ کلین روم چیست؟ باید گفت که به محیط داخلی برخی فعالیت ها و صنایع مانند بیوتکنولوژی، پزشکی و داروسازی باید بدون هیچ گونه ذرات آلاینده ای باشند. چنین محیط های است.ریل با کنترل دقیق پارامترهای مختلف اتاق، به عنوان اتاق تمیز یا کلین روم شناخته می شوند.

استاندارد قدیمی فدرال E (FS E) شامل این کلاس های اتاق تمیز است.: کلاس ; کلاس ; کلاس ; کلاس ; کلاس ؛ کلاس . این است.اندارد در سال با ISO-- جایگزین شد. در سال از آن خارج شد، اما هنوز به طور گسترده مورد است.فاده قرار می گیرد.

اصلی ترین تجهیز و سیستم در ایجاد فضا و تولید هوای پاک در صنعت تهویه به کار می رود. هواساز هایژنیک از لحاظ ساختاری همانند هواساز معمولی است.، با این تفاوت که توانایی عمل فیلتراسیون و پاکسازی را تا / درصد به صورت پیشرفته و کاملا تخصصی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن