تست و کنترل کیفیت در اسلامشهر ( مشاوره و اجرا )

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..


نظریه‌های زیادی در ارتباط با حل اتوماتیک مسئله کنترل کیفیت در سامانه‌های جدید تولیدی به نام اتوماسیون که سهم نیروی انسانی را به تدریج کاهش می‌دهد ارائه شده‌است. با توجه به این نظریه با کناره‌گیری تدریجی انسان، این عامل اصلی خطا از تولید، تنگناها کاهش یافته و به بسیاری از فعالیت‌های کنترل نیازی نخواهد بود.

گرچه به یک روایت می‌توان گفت که تاریخ کنترل کیفیت با تاریخ صنایع و اختراعات هم‌زمان بوده، و از روزی که بشر اقدام به ساختن ابزارها و وسایل و ضروریات مورد نیاز خود نموده، همواره در صدد بهبود کیفیت آن‌ها بوده‌است، اما این موضوع تا زمان

بدون شک زمانی قطعات و تولیدات ساخت کشور می تواند در مسیر تولید موثر واقع شود که از نظر کیفیت قابل قبول و دارای است.اندارد های مورد نیاز باشد، در غیر اینصورت تلاشی بیهوده شده و آن قطعه یا دستگاه قابل است.فاده نبوده و نمی تواند جایگزین قطعات و دستگاه های وارداتی شود. از این رو لازم است. شرایط و ضوابط تست و کنترل کیفی قطعات و دستگاه ها طبق است.اندارد های روز دنیا انجام شده و خطاها رفع شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر