خدمات کالیبراسیون در بومهن ( مشاوره و اجرا )

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


با گذشت زمان، دقت هر دستگاه اندازه گیری شروع به کاهش می کند. معمولا این کاهش دقت به دلیل فرسایش طبیعی قطعات مختلف است.. اما ممکن است. به دلیل محیط نامناسب یا شوک های مکانیکی و الکتریکی نیز رخ دهد. سرعت کاهش دقت این تجهیزات می تواند با توجه به شرایط محیطی آن ها متفاوت باشد.

سنجش جرم و حجم ماده، چه به صورت صنعتی یا به صورت است.فاده های روزمره و عمومی، می بایست از دقت کافی برخوردار باشد. به عنوان مثال، اگر باسکول کالیبره نباشد، می تواند خسارت قابل توجهی به طرفین وارد نماید. انواع ترازوهای آنالیتیکال آزمایشگاهی و صنعتی، باسکول، ظروف حجمی و وزنه های است.اندارد نیز از جمله این تجهیزات هستند.

به فرآیند است.اندارد سازی یا تنظیم تجهیزات اندازه گیری برای کمک به ارائه نتایج دقیق تر، کالیبراسیون می گویند. در زمان انجام این کار، یک متخصص یکی از تجهیزات را آزمایش و نتایج آن را با یک دستگاه مرجع مقایسه می کند. اگر اندازه گیری با دقت قابل قبول که توسط است.اندارد تعیین شده مطابقت نداشته باشد، متخصص اقدام به انجام تنظیماتی می کند تا زمانی که نتایج اندازه گیری به اندازه است.اندارد برسد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن