قفسه انباری در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


در حالی که راه حل های ذخیره سازی است.اندارد به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند، آنها محدودیت هایی دارند. هنگامی که یک انبار به ظرفیت کامل خود فشار می آورد، قفسه بندی پویا ارزش افزوده ای را ارائه می دهد زیرا می توانید از فضا به طور موثرتری است.فاده کنید. قفسه دینامیک یک سیستم کم تعمیر و کارایی بالا است. که بهره وری را بهبود می بخشد، دسترسی را افزایش می دهد .

قفسه صنعتی از نوع قفسه فلزی، مزیت‌های بسیار دارد که به چند مورد آن می پردازیم. مزیت اصلی قفسه صنعتی نظم بخشیدن به کالاها و تجهیزات موجود است.. نگهداری کالاها و محصولات در فضایی بالاتر از سطح زمین، و در نتیجه حفظ آنها از رطوبت و پوسیدگی، بهترین بهره‌گیری از فضاهای کوچک، و با چیدمان درست وسایل و نظم دادن به آنها. مزیت دیگر‌ قفسه فلزی انبار، دسترسی آسان به همه اقلام موجود، دسته‌بندی کالاها و تجهیزات است.. و البته حفاظت از کالاهای شکننده و آسیب‌پذیر مانند ظروف شکستنی، ابزار الکترونیکی و موارد مشابه.

شرکت نیکان تک ایرانیان که در زمینه تولید اتصالات و شیرآلات نفتی فعالیت می نماید جهت افزایش ظرفیت و است.فاده حداکثری از فضای انبارهای خود واقع در شهرک صنعتی پرند، اقدام به تجهیز و قفسه بندی مجموعه انبارهای خود نمود. به همین منظور این شرکت جهت نگهداری اقلام و کالاهای مد نظر، از سیستم قفسه […]



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن