قفسه بندی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


پروژه قفسه بندی پالت راک شرکت تامین کالای قائم که از نوع قفسه پالت راک میباشد توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی پالت راک با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه انبار انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و قفسه بندی پالت راک انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

یکی از مهمترین مزایای نصب قفسه بندی صنعتی است.فاده از حداکثر فضای موجود در آن مکان است.. یکی دیگر از مزایای قفسه های فلزی دسترسی سریع به کالای انبار شده می باشد؛ زیرا با قفسه های صنعتی می توان تمام کالا ها را به طور مرتب دسته بندی کرده و در گروه های جداگانه گذاشت تا دسترسی به آن راحت تر باشد. ایجاد نظم بین مکان های کالاهای انبار شده یک زیبایی خاص را به انبار شما می بخشد و این می تواند یکی دیگر از مزایای قفسه های فلزی باشد.

قفسه بندی پویا یکی از جدید ترین و به روز ترین نوع سیستم های قفسه بندی صنعتی می باشد که با است.فاده از فناوری های الکتریکال و مکانیکال توانسته در رسیدن به اهداف صنایع و سازمان ها نقش بسیار مهمی داشته باشد. قفسه‌بندی پویا مشابه قفسه‌بندی ثابت است. با این تفاوت که این نوع قفسه فلزی برای نگهداری وسایل بیشتر در فضای کم طراحی‌شده‌اند. در سیستم‌های قفسه‌بندی پویا، قفسه‌های فلزی بر روی سیستم‌های ریلی نصب و راهروهای ثابت را از بین می‌برند و با دسترسی بیشتر موجودی، حتی در صورت کم بودن فضا، بهره‌وری را افزایش می‌دهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن