قفسه هایپرمارکتی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hypermarket shelf-1
Hypermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


فروشگاه عالی صنعت علاوه بر داشتن تندیس و لوح های تقدیر متعدد از بالاترین مراجع کشور دارای Iso از Tuv آلمان و تندیس کیفیت برتر از انجمن کیفی ایران می باشد .این مجموعه با بهره گیری از توان تولید داخلی محصولاتی با کیفیت عالی وقابل رقایبت با محصولات خارجی تولید می کند و چشم انداز ساله عالی صنعت به دست آوردن بازار کشور های منطقه در زمینه تجهیزات فروشگاهی و سیستم های قفسه بندی خواهد بود

این قفسه ها مناسب انواع فروشگاهها ، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها می باشد.در قفسه فروشگاهی هایپرمارکتی بر خلاف طرح قدیم قفسه فروشگاهی ، امکان نصب لیبل و حفاظ جهت ممانعت از سقوط اشیا از بالای قفسه وجود دارد.صفحه قفسه فروشگاهی هایپری مارکتی از ورق با ضخامت / میلیمتر درست شده و با پل تقویتی نیز تقویت شده است..به همین دلیل این صفحه ها از است.حکام بالایی برخوردار هستند و تا کیلوگرم بار در هر طبقه را می توانند تحمل کنند.

گروه صنعتی عالی صنعت با بهره گیری از دانش روز دنیا و دارا بودن کادر فنی و متخصص با کمترین هزینه و در کمترین زمان نسبت به تحویل سفارشات شما مشتریان محترم اقدام می نماید. عالی صنعت با اتکا به تجربه علمی و عملی ساله خود در تولید صنایع قفسه بندی انبار و ملزومات فروشگاه با افزایش ظرفیت توان تولیدی و همچنین عرضه محصولات متنوع و جدید سهم شایسته ای از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.. و در حال اقدام جهت صادرات به خارج از کشور هستیم لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی از چند سال گذشته خود را مجهز به ماشین آلات پیشرفته صنعتی نموده است. و همچنین از نیروی کار متخصص بهره میگیرد و لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی در تمام نقاط ایران در اسرع وقت جهت ارائه خدمات به هم میهنان عزیز آماده میباشد .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن