قفسه فلزی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.


امروزه دکوراسیون و طراحی آن نقش مهمی در زیبایی فضا ایفا می کند، یکی از مهم ترین قسمت های مربوط به چیدمان اتاق ها و مغازه ها ساختن قفسه با سایز مناسب و جنس با کیفیت است.. از قفسه ها در ساخت و طراحی کمد دیواری، ویترین مغازه ها، قفسه های فروشگاه های زنجیره ای و انبار های کارخانه جات است.فاده می شود.

اگرچه قفسه های پیچدار زیبا نیستند ، اما این نوع قفسه یکی از مطمئن ترین ، با دوام ترین و راحت ترین نوع قفسه های صنعتی است.. همچنین به عنوان قفسه های پیچ دار کمتر شناخته می شود ، قفسه های پرچ از مجموعه ای از پرچ های به هم پیوسته و گرانش برای ایجاد بستری برای مواد است.فاده می کند. پرچ ها روی قفسه چسبانده می شوند و به شکاف های از پیش ساخته شده در قاب قفسه می چسبند. تنها چیزی که نیاز است. چند ضربه چکش لاستیکی است. و در جای خود قفل می شوند. جاذبه بقیه کارها را انجام می دهد.

قفسه بندی فروشگاهی به دلیل دارا بودن رنگ و شکل زیبا، مناسب برای است.فاده در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و  مراکز خرده فروشی است.. علاوه بر موارد بیان شده، گاهی از این قفسه فلزی در مراکزی که فروش به صورت عمده انجام می گیرد نیز است.فاده خواهد شد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن