قفسه سوپرمارکتی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


توجه به نوع پیاده سازی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت از این رو مورد توجه قرار دارد که در این بخش نحوه چیدمان قفسه ها در فضاهای مختلف فروشگاه طراحی و امکان سنجی می شود و با این روش میتوان نحوه چیدمان را مشخص نمود تا بعد از ورود کالاها به مغازه یا هایپرمارکت شما، محل قرارگیری هر کدام از کالاها مشخص باشد.

ما به عنوان یک تیم حرفه ای طراحی، تولید و اجرای قفسه فروشگاهی و قفسه های انبار فروشگاه به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از دیوار ها به عنوان تکیه گاه قفسه های اصلی است.فاده کنید. این توصیه ما دو دلیل دارد. اولا زیبایی بیشتر فروشگاه و تاثیر روانی این امر بر ذهن مشتری. دوما است.حکام بیشتر قفسه هایی با پایه دیوار به شما امکان قراردادن اجناس سنگین تر مثل کیسه های برنج یا روغن را میدهد.  هرچقدر فروشگاه از دید مشتری پر تر دیده شود، و بیشتر برای خرید از سوپرمارکت شما ترغیب میشود. این یک اصل روانشناسی است.. به علاوه شا با است.فاده از ستون ها میتوانید قفسه های کوچکتر را بوجود بیاورید که از آن برای قرار دادن اجناس کوچکتر و سبک تر است.فاده میشود.

این قسمت، که به عنوان «دیوار قدرت» شناخته می‌شود، محلی برای نشان دادن قدرت برند فروشگاه شماست. اقلامی که را جذاب‌تر هستند (نه لزوماً محبوب‌ترین‌ها) انتخاب کنید و بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا بیشتر با آن‌ها تعامل کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن