ابزارآلات برق صنعتی در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.


یک برقکار فقط به اندازه ابزار خوب برای افزایش کیفیت کار خود نیاز دارد. در حالی که برخی از ابزارهای الکتریکی ضروری هستند، برخی دیگر ابزارهای برقی تخصصی هستند. برای برق کاران مبتدی، لوازم ضروری کفایت می‌کند اما برق کاران حرفه‌ای که در صنایع خاص مشغول به کار هستند، به ابزارهای تخصصی نیاز دارند. لیست ابزار برق کار که در این مقاله معرفی کردیم، نگاهی بیندازید و هر کدام را بسته به نیازهای خود از طریق سایت «آرتا الکتریک» خریداری کنید.

یکی از اساسی ترین تجهیزاتی که در برق صنعتی به کار می روند، تجهیزات فرمان و کلید زنی هستند که کاربرد اصلی آن شامل: قطع و وصل مدار، فرمان روشن و خاموش شدن در وسایل برقی صنعتی مثل الکتروموتور ها، ترانس ها و دیگر عملگر های صنعتی که با برق کار می کنند، می باشد.

ما در فروشگاه برق صنعتی مراحل فوق را به حداقل رسانده و انواع تجهیزات برق صنعتی را از برندهای معتبر و یا جایگزین معتبر مناسب، با هزینه مناسب و مشاوره رایگان و تضمین اصالت کالا و گارانتی بی نظیر در اختیارتان می گذاریم. از این روست که فروشگاه خود را، ممتاز و لایق شما می دانیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین