اتوماسیون صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


علاوه بر این، ابزارهای صنعتی اتوماسیون شامل طیف وسیعی از تجهیزات برای تست های سخت افزاری، اتوماسیون تولید و اتوماسیون صنعتی است.. این ابزار، برای حل مشکلات فرایند تولید، پیشنهادات متناوب دیجیتالی و مکانیکی را ارائه می دهند.

اگر برای اتوماسیون کار شدن، راه اول را انتخاب کنیم، علاوه بر زمان­بر و وقت گیر بودن، ممکن است. در نهایت به نتایج مورد نظر، دست نیافته و حتی راه غلطی را انتخاب کرده باشیم. اما اگر راه دوم را انتخاب نماییم، ممکن است. راحت تر و سریع تر به نتایج دلخواهمان برسیم، ولی با این وجود، باید در نظر داشته باشیم که برای آموزش دیدن باید از معتبر بودن، واضح و دقیق بودن و همچنین کامل بودن محتواهای آموزشی اطمینان حاصل کنیم.

استفاده از سیستم‌های صنعتی و ربات‌های برنامه‌ریزی شده، به‌راحتی می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد. در واقع پس از اینکه هزینه اولیه بابت ربات را پرداخت کنید، تنها هزینه‌های نگهداری و تأمین انرژی موردنیاز در حین کار باقی می‌ماند. اگر با گذشت زمان این هزینه‌ها را با هزینه‌های اپراتورهای انسانی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که حقوق و مزایای اپراتورهای انسانی خیلی بیشتر از هزینه اتوماسیون و رباتیزه کردن است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد