المنت در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


شاید گرمای است.خر وقتی هوای بیرون صاف و آفتابی است.، نیازی به بخاری است.خر نباشد، اما اگر می‌خواهید در فصل سرما از است.خر خود است.فاده کرده و لذت ببرید، بخاری است.خر ایده‌آل است.. امروزه متداول ترین روش برای گرم کردن آب است.خر، است.فاده از المنت های حرارتی است.، المنت های است.خری جزو خانواده المنت میله ای هستند و به شکل میله ای ساخته می شوند و تا عمق متری در است.خرها قرار می گیرند. نحوه کاربری آنها راحت است. فقط کافی است. المنت است.خری را در گوشه ای از است.خر خود جای دهید و متناسب با حجم آب موجود در است.خر منتظر گرم شدن است.خر بمانید.

سال سابقه در تولید و توزیع و واردات انواع المنت و ترموکوپل و ده ها محصول صنعتی دیگر بیانگر توانایی های ما در این عرصه می باشد ، ما توانسته ایم طی این سال محصولاتی را تولید کنیم که نه تنها با نمونه های خارجی قابل رقابت باشید بلکه در برخی قطعات کیفیتی مطلوب تر از نمونه خارجی تولید کرده ایم

ساخت انواع المنت های مخصوص اکسترودر های لوله – المنت های قالب های دایکاست باکالیست و خانواده های پی وی سی – المنت های واتر پروف – المنت های فن دار – المنت های تیتانیوم – انواع المنت های کوره ای – انواع لاستیکی – انواع المنت های ریخته گری



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد