المنت در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


برای ساخت یک المنت حرارتی ساده در کنار شناخت المنت باید با برق و الکتریسیته نیز آشنایی پیدا کنید. به این نکات مهم هم توجه کنید که از سیم های المنت به تنهایی نمی توان است.فاده کرد چون احتمال اتصال الکتریکی یا برق گرفتگی وجود دارد و حتی ممکن است. انتقال دما کُند صورت گیرد که این امر موجب شکستگی سیم المنت می شود. به همین دلیل است. که سیم های المنت را درون روکش های عایق قرار می دهند تا احتمال برق گرفتگی و اتصال الکتریکی به صفر برسد و همچنین انتقال دهی دما بهتر شود. اگر به دنبال ساده ترین روش برای ساخت هیتر برقی هستید می توانید به سایت تهران المنت مراجعه کنید.

تهران المنت تولید کننده انواع المنت های کول هیتر با مناسب ترین قیمت ، المنت کویل هیتر نوعی المنت میله ای با کارایی بالا می باشد. این المنت ها  به اشکال مثلثی، مربع  و دایره می باشند.این نوع المنت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.از المنت های کویل هیتر میتوان در سیستم های هاترانر و پت، صنایع غذایی، قابل های راگاگرم، ماشین های بسته بندی، صنایع لاستیک و پلاستیک، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع نظامی، صنایع تحقیقاتی، صنایع پزشکی و دارویی، صنایع فلزات مذاب، سنبه دستگاه های برش، آب بندی و عایق کاری تجهیزات رستورانی، دستگاه های چاپ و پرس، و … است.فاده کرد.

توزیع انواع المنت های میله ای و رادیاتوری ، ترموکوپل های صنعتی ، سیم های کروم نیکل ،سیم نسوز و وارنیش،المنت های آلو مینیومی و ده ها محصول دیگر و هم چنین وارد کننده انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل با کیفیت فوق العاده و مواد اولیه تولید المنت و ترموکوپل از کشور های برتر صنعت جهان



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه