برد الکترونیک در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


اگرچه در نگاه اول بردهای مدار چاپی اغلب با رایانه‌ها مرتبط هستند، اما می‌توان آن‌ها را در بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی دیگر مانند تلویزیون، رادیو، دوربین‌های دیجیتال و تلفن‌های همراه یافت. انواع مختلف برد الکترونیکی علاوه بر کاربرد در لوازم الکترونیکی مصرفی و رایانه‌ها، در زمینه‌های مختلف دیگری نیز مورد است.فاده قرار می‌گیرند، از جمله:

PCBهای چندلایه از مجموعه‌ای از سه یا چند PCB دولایه تشکیل شده‌اند. این بردها با یک چسب مخصوص به هم محکم می‌شوند و بین قطعات عایق قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که حرارت اضافه هیچ یک از قطعات را ذوب نمی‌کند. PCBهای چندلایه در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، برای مثال می‌توانند چهارلایه، ده‌لایه، دوازده‌لایه‌ و… باشند. بزرگ‌ترین PCB چندلایه‌ای که تاکنون ساخته شده است. لایه ضخامت دارد.

در PCBهای نصب سطحی از سیم به‌عنوان اتصال‌دهنده است.فاده نمی‌شود. در عوض، بسیاری از پایه‌های کوچک مستقیماً به برد لحیم می‌شوند، به این معنی که خود برد به‌عنوان سطح سیم‌کشی برای اجزای مختلف است.فاده می‌شود. این امر اجازه می‌دهد تا مدارها فضای کمتری را اشغال کنند. بدین ترتیب، فضایی آزاد می‌شود و برد می‌تواند عملکردهای بیشتری را معمولاً در سرعت‌های بالاتر و وزن سبک‌تر از برد سوراخ کامل انجام دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه