برد الکترونیک در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.


PCBهای انعطاف‌پذیر مزایای زیادی نسبت به PCB‌های صلب دارند. برجسته‌ترین این مزیت‌ها انعطاف‌پذیری آن‌هاست. این بدان معنی است. که می‌توان آن‌ها را روی لبه‌ها تا کرد و در گوشه‌ها خم کرد. انعطاف‌پذیری آن‌ها می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در هزینه و وزن شود، زیرا می‌توان از یک PCB منعطف برای پوشش نواحی‌ای است.فاده کرد که می‌تواند منجر به هزینه برای چندین PCB سخت شود.

بردهای انعطاف‌پذیر سخت بهترین‌ها هستند و از ترکیب هر دو نوع مهم بردهای PCB ساخته شده‌اند که در بخش‌های قبل آن‌ها را معرفی کردیم. بردهای انعطاف‌پذیر از چند لایه PCB منعطف تشکیل شده‌اند که به تعدادی از لایه‌های PCB سخت متصل شده‌اند.

جواب این سوال را می توان تنها از افراد متخصص جویا شد. در بیشتر موارد مدار چاپی دستگاه ممکن است. با مشکل روبه رو شود، در چنین شرایطی می توان با تعمیر و تعویض قطعه ای از مدار، آن ها را تعمیر کرد. اما شدت آسیب های وارد شده به مدار الکترونیکی گاهی اوقات بسیار شدید است. به طوری که تعمیر آن هیچ گونه فایده ای نداشته و تنها باید آن ها را تعویض کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین