برق خورشیدی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


این انرژی تجدید پذیر از یک منبع پایان ناپذیر از منابع مانند خورشید می تواند در انواع فرآیندهای صنعتی بسیار موثر است.فاده شود. اگر می خواهید بسته به شرکت های بازرگانی برق و قیمت هایی که آنها تعیین می کنند متوقف شوید ، این امکان را دارید که در پانل های فتوولتائیک سرمایه گذاری کنید تا برق و انرژی حرارتی را تأمین کنید تا بتوانید در تأسیسات صنعتی خود از آب گرم و گرم است.فاده کنید.

پانل های انرژی خورشیدی به سرعت در حال تبدیل شدن به جریان اصلی منبع اصلی انرژی در جهان هستند. بسیاری از صاحبان مشاغل ممکن است. فکر کنند که برای مشاغل کوچک و متوسط ​​مقرون به صرفه نیست اما این درست نیست. در سالهای اخیر ، صفحات خورشیدی قیمت خود را کاهش داده و اکنون مزایایی را برای سازمان هایی مانند سازمان شما فراهم می کند. از جمله مزایای آن می توان به دسترسی بیشتر صاحبان خانه و افزایش قیمت آن اشاره کرد. هزینه خرید و نصب همچنان کاهش می یابد ، و قراردادهای جدیدی در بازار وجود دارد ، زیرا ارائه دهندگان گزینه های اجاره برای خرید را ارائه می دهند در حالی که هنوز انرژی را زیر قیمت های ارائه شده توسط شرکت های متداول ارائه می دهند.

این سیستم ها مناسب جهت سرمایه گذاری بوده و با تجهیز واحد های مسکونی,اداری و یا تجاری و صنعتی خود به نیروگاه های خورشیدی میتوانید از انرژی بی پایان خورشیدی برق تولید کرده و آن را بفروش برسانید این نوع از سرمایه گذاری بسیار بدون ریسک بوده و هزینه نگهداری نیز ندارد. مدت قرار داد بسته شده سال میباشد و عمر یک پنل خورشیدی سال میباشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد