برق خورشیدی در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.


پنل خورشیدی تین فیلم ، به عبارتی نسل دوم سلول های خورشیدی می باشند که دارای وزن سبک ، انعطاف پذیری بالاتر و بازدهی بیشتری می باشند. از پنل های منعطف بیشتر در ماشین حساب ها ، پاور بانک ها ، کوله پشتی های خورشیدی است.فاده می شود.

انتخاب تغییر انرژی تجدیدپذیر در حالی که کاملاً جدید است. می تواند شرکت شما را به عنوان یک تجارت آینده نگر و نوآور معرفی کند. هنگامی که مشاغل دیگر شروع به تغییر تعویض می کنند ، آنها به یاد خواهند آورد که شما یکی از اولین کسانی هستید که این کار را انجام داده اید و همچنان به دنبال ایده های شما در مورد روند هستند.

این تجهیز در واقع یک اینورتر و یک شارژ کنترلر به صورت یکپارچه میباشد همچنین مزیت ان نسب به اینورتر ساده بر این است. که علاوه بر شارژ با پنل خورشیدی باتری های سیستم را توسط برق شهر یا ژنراتور شارژ میکند تا در هنگام ابری بودن هوا , مشکلی از جهت شارژ باتری ها نداشته باشیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین