تابلو برق صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


بدنه این نوع را از ورقه های گالوانیزه می سازند و در مواردی با رنگ الکترواستاتیک رنگ می کنند، همان طور که می دانیم فلز یک رسانا محسوب می شود به همین دلیل ممکن است. خطر برق گرفتگی زیاد شود همچنین در برابر حریق امنیت بالایی ندارد.

ولتاژ مصرفی بین تا ولت، تابلو برق فشار متوسط خود به انواع مختلفی از تابلو برق ها تقسیم می شود که هر کدام بر اساس است.انداردهایی ساخته می شوند که عبارتند از: فشار متوسط زیر سطحی، پد شده (Pad-Mounted Switchgears)، متال اینکلوزد، عایق گاز (GIS)، فشار متوسط متال کلد، فشار متوسط کشویی.

این تابلو برق به دلیل جنس آلومینیومی دارای وزن سبک و هزینه کم است. و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد. در برابر ضربه مقاوم بوده و از قدرت انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. که سبب شده در محیط های نامساعد عملکرد خوبی داشته باشد. تابلو برق صنعتی آلومینیومی مانع از ایجاد تداخلات الکترومغناطیسی می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه