تجهیزات برقی ضد انفجار در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


سرمایش در فصل تابستان از موارد بسیار مهم می باشد که نبودن آن ممکن است. آزار های بسیاری را پدید آورد اما بدیهی است. که در محیط های خطرناک نمی توانیم از اسپیلت و کولر های معمولی است.فاده کنیم به همین دلیل بهتر است. از کولر ضد انفجار است.فاده کنیم که در مکان های ZONE , ZONE   کاربرد فراوانی دارد و جنس بدنه آن هم آلومینیوم، پلی کربنات و یا ترکیبی از هر دو جنس می باشد.

امنیت و سلامت سیم ها و کابل ها از جمله موضوعات بسیار پر رنگ و مهم در هر مکانی است.؛ چرا که کوچک ترین اختلالی می تواند منجر به حوادث جبران ناپذیر و حتی از دست دادن جان انسان ها شود، اما جای نگرانی نیست به دلیل این که جانکشن باکس ضد انفجار به همین منظور عرضه شده است. و از فرسایش و خراب شدن سیم ها جلوگیری می کند تا از دوام و عمر آن ها کاسته نشود.

شركت ايرانيان وارم گروه، از شرکت های زیرمجموعه وارم چين می باشد كه با بهره مندی از تکنولوژی های برتر و دانش روز دنیا، به یکی از تولید کنندگان انواع تجهیزات ضد انفجار برتر و تامین کنندگان ممتاز در این صنعت تبدیل شده و قادر است. تا انواع تجهیزات روشنایی ضد انفجار و دیگر سیستم های مرتبط را با قیمتی رقابتی در بازار ایران و منطقه توزیع نماید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد