تجهیزات برقی ضد انفجار در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.

از بنای اولیه امامزاده شاه حسین تنها محراب آن باقی مانده است.. این امامزاده در شمال ورامین قرار دارد و سبک معماری آن شبیه به برج علاءالدین و مسجد جامع ورامین است.؛ به همین دلیل احتمال داده می‌شود قدمت این بنا به دوران مغول برسد.


تجهیزات ضد انفجار یا exp در محیط های پر خطر نصب می شوند. حوادث مختلفی می‌تواند در محیط‌های صنعتی رخ دهد که حریق و انفجار از خطرناک‌ترین آن‌ها است.. این‌گونه حوادث در محیط‌هایی رخ می‌دهد که یک نوع ماده‌ی سوختی مانند گاز و غبارهای خطرناک، توسط یک فعال‌کننده مشتعل شود. احتمال بروز انفجار در محلی با سه عنصر اکسیژن، ماده‌ی سوختی و فعال‌کننده بسیار بالاست. ترکیب این سه عنصر مثلث آتش نام داشته که لوگوی آن به شکل زیر نمایش داده می شود.

برای سفارش مجدد به سایتتان سر زدم. این امر باعث شد تا از این طریق از پرسنل محترم رسام صنعت تشکر کنم. با توجه به اینکه سری قبل نیز تعدادی گلند سفارش دادم و از عملکرد شرکت در زمینه اصل بودن قطعات ارسالی و تحویل سفارشات راضی بودم برای سفارش مجدد به شرکت شما سر زدم.

محفظه های ضد انفجار از جنس است.نلس است.یل، آلومینیوم و GRP تشکیل می شوند که این مورد در سبک بودن آن نقش مهمی را ایفا می کند  و در سایز ها، حفاظت ها و اشکال متفاوت، با توجه به درخواست و نیاز متقاضی ساخته می شود. طراحی آن هم به گونه ای است. که در برابر انفجارات مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین