تجهیزات روشنایی در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

پروژکتورها در چراغ‌های فضای بیرون بدون‌شک مهم‌ترین بخش چراغ‌های LED هستند. امروزه است.فاده از پروژکتورهای LED در برج‌های نوری با ارتفاع‌های متفاوت به دلیل صرفه مصرف انرژی و طول‌عمر بالا به سرعت در حال گسترش است.. از پروژکتورها در روشنایی مورد نیاز برای فضاهای ورزشی مانند است.ادیوم‌ها و سالن‌ها، فرودگاه‌ها و غیره می‌توان است.فاده نمود. پروژکتورها در انواع مدل ساخته می‌شوند که اغلب دارای IP (درجه حفاظت در برابر عوامل محیطی) بالا می‌باشند.

بیشترین مورد است.فاده از این دسته چراغ‌ها، مربوط به فضاهایی با کاربری مسکونی، تجاری (پاساژها و مغازه‌ها)، تالارها، لابی هتل‌ها، فضاهای اداری و غیره می‌باشد. چراغ‌های دانلایت جدا از وظیفه اصلی‌شان یعنی تأمین نور عمومی مورد نیاز، امروزه از لحاظ ظاهری نیز اهمیت پیدا کرده و در نمونه‌های به‌روز شده، تا حدی به چراغ‌های دکوراتیو با نور موضعی نزدیک شده‌اند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین