خازن در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


خازن‌های فشار متوسط از تعدادی المنت خازنی تشکیل می‌شود. این المنت‌های خازنی به نحوی به صورت سری و موازی به یکدیگر متصل می‌شود تا سطح ولتاژ و قدرت مطلوب بدست آید. در صورت نیاز تک تک این المنت‌ها به فیوز داخلی مجهز می‌شوند. در صورت آسیب دیدن یک المنت خازنی، در مدت کوتاهی فیوز داخلی متصل به آن عمل کرده و المنت خازنی معیوب را از مدار خارج می‌نماید.

توان راکتیو توانی می باشد که مصرف شده، اما کار مفیدی را انجام نداده. با توجه به این موضوع که امروزه از کنتور‌های هوشمند که دارای توانایی اندازه گرفتن هر دو توان راکتیو و اکتیو را دارد، جهت مصارف صنعتی و خانگی است.فاده می‌ گردد، مصرف کننده ملزم به پرداخت کزدن بهای مصرفی هر دو توان اکتیو و راکتیو بوده.

شرکت کاپاسیتور پارس از انواع شرکت‌های سازنده خازن در سال با هدف ایجاد کارخانجات صنایع الکتریکی و الکترونیکی بالاخص کارخانه ساخت خازن های صنعتی اصلاح ضریب قدرت آغاز به کار نمود و همزمان با تاسیس شرکت ، قرارداد جهت انتقال تکنولوژی ساخت خازن با کارخانه “



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد