خازن در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


شرکت فراکو یکی از شرکت‌های سازنده خازن در جهان است.، یک شرکت بین المللی در تینگن، آلمان که از سال ۸ میلادی فعالیت خود را آغاز نموده است. و اکنون از بزرگترین و با کیفیت‌ترین تولید کنندگان انواع خازن صنعتی و ادوات اصلاح ضریب قدرت در سراسر دنیاست و هرساله با جدیدترین تکنولوژی‌ها سهم قابل توجهی از این بازار را در اختیار دارد. این برند آلمانی در بازار ایران سال‌هاست که در شرکت‌های توزیع منطقه‌ای پتروشیمی‌ها و صنایع فلز و فولاد است.فاده شده است. و یکی از برند‌های خوش نام صنعت برق به شمار می‌آید.

شرکت پرتو خازن از انواع شرکت‌های سازنده خازن در لیست تولیدکنندگان معتبر خازن‌های فشار ضعیف تأیید شده از طرف سازمان‌هایی چون شرکت برق منطقه‌ای تهران، شرکت توزیع نیروی برق تبریز، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور و شرکت کالای نفت ایران و شرکت گاز و….. نیز قرار دارد.

یکی از انواع خازن های صنعتی، خازن ساخت شرکت خوشنام آلمانی زیمنس است.. زیمنس یکی از شرکت‌های سازنده خازن در جهان است.. این برند خازن، تحت عنوان صبا و تحت لیسانس زیمنس در ایران تولید می‌شود و خازن‌های سه فاز فشارضعیف که به اسم زیمنس در ایران بیشتر مورد است.فاده قرار می‌گیرند، از نوع خازن های گازی و خازن های خشک سیلندری هستند. این برند از خازن دارای ویژگی‌های زیر است.:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه