خازن در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.


خازن‌ها ادواتی هستند که در ابتدا به منظور ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار ساخته شدند. امروزه این ادوات برای ولتاژهای جریان مستقیم و جریان متناوب در رنج ولتاژی وسیع ساخته می‌شوند. در این مقاله المان صنعت برتر سپهر قصد داریم به بررسی انواع خازن صنعتی در شاخه قدرت بپردازیم.

استفاده از خازن به عنوان تولید کننده بار راکتیو به منظور تنظیم، کنترل ولتاژ، جلوگیری از نوسانات قدرت در شبکه‌ها و اصلاح ضریب توان در مصرف کننده‌ها به علت ارزانی و سادگی سیستم آن بسیار متداول است.. است.فاده از خازن‌ها به صورت شنت و سری در شبکه امکان پذیر است..

این نوع خازن ها با کیس برق دار یا بی برق جهت اصلاح ضریب قدرت و مدارات مقابله با هارمونیک به کار می رود. تکنولوژی ساخت آن ها از نوع All-film است. و تا سر حد kV و تا میکروفاراد با توان kVar ساخته شده اند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین