دیزل ژنراتور در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..

اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.


در برخی موتور های بزرگ و سنگین، معمولاً از دو المنت یا صافی است.فاده می شود. المنت دومی کوچکتر بوده و به عنوان عضو ایمنی و تکمیلی است.فاده می شود. یعنی ذراتی که از صافی اصلی عبور کنند توسط این صافی گرفته می شوند. این صافی ها عمل تصفیه هوا را بهتر و مطمئن تر (بیشتر از %) انجام می دهند.

در برخی فیلتر ها، در قسمت ورود سوخت به فیلتر اصلی و در قسمت بالای آن، یک صفحه فیلتر کننده با قطر منافذ حدود ۵ میکرون تعبیه شده است.. این پیش فیلتر ذرات و ناخالصی های بزرگ سوخت را قبل از ورود آن به فیلتر اصلی جدا می کند. این فیلتر را هنگام سرویس ها ودر صورت گرفتگی می توان به راحتی از روی فیلتر باز کرده (محفظه آن به صورت پیچی روی فیلتر بسته می شود.) و تمیز یا تعویض نمود.

اولین سوال در هنگام انتخاب دیزل ژنراتور میزان توان الکتریکی آن است.. T یعنی میزان توان ظاهری دستگاه (KVA یا کاوا) و توان اکتیو دستگاه (KW یا کیلووات) است.. این نوع اندازه گیری در دو نوع دستگاه مولد برق از جمله UPS ها (معمولا برای مصارف سبک مانند برق اضطراری سیستم های کامپیوتری) و همچنین ژنراتور های گازوئیلی (به منظور مصارف سنگین و حجیم مانند تامین برق خانه، بیمارستان و مصارف صنعتی) به کار می رود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین