رله در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


رله های لچینگ مغناطیسی، جهت حرکت کنتاکت هایشان نیاز به یک پالس کویل و جهت برگشت کنتاکت ها نیاز به یک پالس برگشتی از یک کویل دیگر دارند. رله های لچینگ مغناطیسی، در مواردی کاربرد دارند که قطع و وصل برق نباید منجر به وصل کنتاکت ها شود.

رله های تک سیم پیچه (مونواستابل): رله های نوع مونواستابل بسیار مورد است.فاده قرار می گیرند و از رله های پرکاربرد هستند. زمانیکه جریان از سیم پیچ عبور می کند، آرمیچر متحرک کنتاکت ها را تحریک نموده و باعث تغییر وضعیت کنتاکت ها می شود. زمانیکه جریان قطع شود، آرمیچر و کنتاکت ها به حالت اولیه خود باز می گردند.

رله های دو سیم پیچه ( بی است.ابل): این نوع رله دارای دو سیم پیچ است. که در روبروی یکدیگر واقع شده اند. زمانیکه جریان از یک سیم پیچ عبور می کند، باعث تحریک آرمیچرمتحرک و کنتاکت های آن شده و کنتاکت ها حرکت می کنند. در ضمن وضعیت کنتاکت ها حتی اگر این سیم پیچ برقدار نباشد، به حالت اولیه بر نخواهد گشت و توسط سیستم مکانیکی و یا مغناطیسی  در وضعیت خود باقی خواهند ماند و به منظور تغییر وضعیت کنتاکت ها باید جریانی از  دومین سیم پیچ عبور کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد