رله در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


رله های دو سیم پیچه ( بی است.ابل): این نوع رله دارای دو سیم پیچ است. که در روبروی یکدیگر واقع شده اند. زمانیکه جریان از یک سیم پیچ عبور می کند، باعث تحریک آرمیچرمتحرک و کنتاکت های آن شده و کنتاکت ها حرکت می کنند. در ضمن وضعیت کنتاکت ها حتی اگر این سیم پیچ برقدار نباشد، به حالت اولیه بر نخواهد گشت و توسط سیستم مکانیکی و یا مغناطیسی  در وضعیت خود باقی خواهند ماند و به منظور تغییر وضعیت کنتاکت ها باید جریانی از  دومین سیم پیچ عبور کند.

رله های تک سیم پیچه (مونواستابل): رله های نوع مونواستابل بسیار مورد است.فاده قرار می گیرند و از رله های پرکاربرد هستند. زمانیکه جریان از سیم پیچ عبور می کند، آرمیچر متحرک کنتاکت ها را تحریک نموده و باعث تغییر وضعیت کنتاکت ها می شود. زمانیکه جریان قطع شود، آرمیچر و کنتاکت ها به حالت اولیه خود باز می گردند.

رله های  تاخیر زمانی، رله های کنترلی  هستند که بر اساس زمان، عملیات کنترل را انجام می دهند. تفاوت اصلی رله و رله های تاخیر زمانی، در زمان باز و بسته شدن کنتاکت هاست. در یک رله کنترلی، زمانیکه ولتاژ به یک سیم پیچ اعمال شود و یا از آن برداشته شود، وضعیت کنتاکت ها تغییر می کند. اما در رله های تاخیر زمانی، کنتاکت ها قبل و یا بعد از مدت زمان معینی، باز و بسته می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه