سکسیونر در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


هدف از به‌کارگیری سکسیونر در پست‌های فشار قوی جدا کردن دو قسمت مختلف پست از یکدیگر است.. نکته مهم این است. که سکسیونر سیستم‌هایی را قطع و یا وصل می کند که تقریباً بدون جریان هستند. به عبارت دیگر سکسیونر قطعات و تجهیزاتی را که فقط تحت ولتاژ هستند از شبکه جدا می‌سازد. به همین دلیل، می‌توان به کمک سکسیونر جریان‌های خازنی

در هر سکسیونر ساده دو تیغه یا کنتاکت وجود دارد که در شرایط غیر نرمال ولتاژی این کنتاکت ها از هم جدا شده و جریان برق در کل مدار قطع می شود . در صورتی که اختلاف پتانسیل بین دو تیغه کنتاکت وجود نداشته باشد کنتاکت ها از هم جدا یا به هم نزدیک می شوند ، این کار هم به منظور حفظ ایمنی بیشتر کارکنان است. .

برای آشنایی با نقشه‌کشی مدارهای برقی و به ویژه، تابلو برق، پیشنهاد می‌کنیم به آموزش اصول نقشه کشی برق صنعتی با ای پلن ePLAN فرادرس مراجعه کنید. این آموزش در درس تدوین شده و مدت آن، ساعت و دقیقه است.. درس اول مربوط به آشنایی با محیط ePLAN است.. در درس دوم، درباره ساختار یک پروژه مطالبی بیان شده است.. معرفی گرافیک نرم‌افزار موضوع درس سوم این فیلم آموزشی است.. در درس چهارم، المان‌های نقشه‌کشی معرفی شده‌اند. در درس پنجم، نقشه‌کشی در قالب پروژه عملی را آموزش داده شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه