سیم و کابل در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

wire and cable-1
wire and cable-2



این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


این مرحله از تولید که آخرین مرحله می باشد محصول نهایی درمتراژ وشکل ونوعی که مشتری درخواست کرده است. بسته بندی می شود. سیم وکابل تولیدشده به دوصورت قرقره ای وکلافی قابل تحویل به مشتری هستند.در بسته بندی کلافی نیز برحسب خواست مشتری نوع نایلکس انجام می شود ولی درنوع اتوماتیک کلافهای سیم وکابل بصورت اتوماتیک توسط دستگاه بسته بندی، وکیوم می شود.

شرکت سیمیا؛ در سال در اسلامشهر تاسیس شد. ابتدا در زمینه سیم و کابل فشار ضعیف فعالیت داشت ولی رفته رفته در زمینه انواع سیم و کابل ابزار دقیق، مخابراتی، کابل ضدحریق و... دامنه فعالیت خود را گسترش داد. مانند برند مسین، کابل آلومینیومی سیمیا نیز بسیار پر فروش است..

در ابتدا نام‌های جدگانه را که از یک یا دو حرف تشکیل شده‌اند می‌آوریم. این علائم اختصاری نشان می‌دهند که برای چه کاری است.فاده می‌شود، از چه ساخته شده، یا در مقابل چه چیزی مقاوم است. مثلا مقاومت در برابر حرارت یا ولتاژ بالا. اغلب، نام یک کابل، ترکیبی از دو یا چند علامت اختصاری زیر است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد