سیم و کابل در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

wire and cable-1
wire and cable-2



قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


شبکه های توزیع باید کاملا متناسب با نیاز کاربران و شیوه های مصرف آنها باشد. شرایط محلی و نوع نیاز مصرف کنندگان روی انتخاب تجهیزات و نوع آرایش و پیکربندی آنها تاثیر میگذارد. هنگام طراحی باید این سه نکته را مد نظر قر ار داد: در مورد سطح مقطع انتخابی از نظر افت توان محاسبات اقتصادی انجام شود. جریان برق نباید از حد مجاز کابل بیشتر شود. افت ولتاژ نباید از حد مجاز بیشتر شود.

بازار بسیار جذاب سیم و کابل رشد چشمگیری داشته و در آینده گسترش خواهد یافت. بنابراین شرکت های سیم و کابل باید آماده باشند تا سریعاً به تغییر سطح تقاضا پاسخ دهند. آنها باید راه هایی برای چگونگی بهبود اثربخشی مدیریت ، چگونگی تولید بیشتر ، چگونگی تولید سریعتر و چگونگی بهبود نحوه کار با مشتریان و سایر شرکا ، با همکاری نزدیکتر در آینده ، پیدا کنند. در این سناریو ، یکی از راه حل ها ، تحول دیجیتال است.. این تحول مستلزم توسعه فناوری ها و فرآیندهای جدید است. که می تواند برای افزایش بهره وری است.فاده شود. با این حال ، تصویب صنعت . به این معنی نیست که یک شرکت برای افزایش بهره وری خود نیاز به سرمایه گذاری در تجهیزات جدید دارد. یک شرکت می تواند با است.فاده از دیجیتالی شدن ، تولیدات بیشتری را با همان تجهیزات انجام دهد.

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب سیم و کابل نقش دارد، میزان حرکت آن‌ها در سیستم است.. در دستگاه‌هایی که قطعات متحرک دارند، سیم و کابل مدام در حال حرکت هستند. به‌علاوه با خودکار شدن فرایند‌ها، دستگاه‌های بیشتری دچار قطعی سیم و کابل می‌شوند. به همین دلیل، دانستن مشخصات ضروری سیم و کابل برای هر دستگاه از قطعی و خرابی آن جلوگیری خواهد کرد.برای مطالعه بیشتر راجب



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه