سیم و کابل در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

wire and cable-1
wire and cable-2



یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی شهرستان ورامین، مسجد جامع آن است.. این مسجد از قدیمی‌ترین مساجد قاره‌ آسیا و نمونه‌ منحصربه‌فردی از معماری اسلامی محسوب می‌شود‌. مسجد جامع ورامین در مرکز این شهر و در دوران ایلخانان به دستور سلطان محمد خدابنده ساخته شد و در دوران پسرش به پایان رسید. این مسجد با چهار ایوان و در شکل مستطیلی با در مساحت در متر بنا شد و در ساخت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ زیادی شده است.‌. همین‌طور گچ‌بری‌های این مسجد یکی از زیباترین نمونه‌های گچ‌بری ایرانی محسوب می‌شوند.

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


سیم و کابل برق، ابزاری است. که کاربرد و لزوم است.فاده از آن بر هیچکس پوشیده نیست. برای پی بردن به میزان کاربرد این ابزار مهم فقط کافیست به اطراف خود نگاه کنید. دنیای اطراف ما در خانه، خیابان و جاده ها، کارخانه ها و ... مملو از انواع سیم و کابل است.. وظیفه  سیم و یا کابل برق انتقال انرژی الکتریکی بین دو نقطه است.. این دو نقطه می‌تواند فاصله بین دو شهر باشد، گاهی بین تجهیزاتی در

این مرحله از تولید که آخرین مرحله می باشد محصول نهایی درمتراژ وشکل ونوعی که مشتری درخواست کرده است. بسته بندی می شود. سیم وکابل تولیدشده به دوصورت قرقره ای وکلافی قابل تحویل به مشتری هستند.در بسته بندی کلافی نیز برحسب خواست مشتری نوع نایلکس انجام می شود ولی درنوع اتوماتیک کلافهای سیم وکابل بصورت اتوماتیک توسط دستگاه بسته بندی، وکیوم می شود.

در این مرحله، رشته های پانچ شده بعنوان مواد اولیه اصلی و گرانول عایق بعنوان دیگر ماده اصلی جهت تولید سیم یا زیره کابلی بکارمی رود.فرآورده تولید شده توسط دستگاه اکسترودر، اگر محصول نهایی سیم باشد جهت بسته بندی به واحد مربوطه ارسال می گردند و چنانچه زیره کابلی باشند روی قرقره های مخصوص جمع شده تا در مرحله تاب زیره (استرندر) بکار رود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین