سیم پیچی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


در هر شغل و حرفه ای رعایت نکات مختلفی باعث افزایش درآمد در آن کار می گردد. در شغل سیم پیچی موتور برای این که درآمد خود را بالاتر ببرید در اولین مرحله نیاز است. تا مهارت های خود را افزایش دهید و بتوانید کار تمیز و بدون مشکل را به دست مشتری بدهید.

همه افراد امروزه از دستگاه های برقی زیادی به ویژه در لوازم خانگی است.فاده می کنند که دارای موتور هستند و این دستگاه ها پس از مدتی امکان دارد که خراب شوند و نیاز به سیم پیچی مجدد پیدا کنند. به طور تقریبی درآمدی در حدود ماهانه میلیون تومان را می توان برای شغل سیم پیچی موتور در نظر گرفت که جا دارد با افزایش مهارت های خود میزان آن را ارتقا داد.

 وظیفه تراز بندی روتور و جای نشینی مناسب روتور و نیز محل قرار گیری بیرینگ ها را بر عهده دارند. ( یکی از عوامل سوختن سیم پیچ الکتروموتور مربوط به ایراد در ساختار درب ها و خرابی در قسمت یاتاقان بندی بوده که پیشنهاد میگردد در هر بار اورهال و تعمیرات الکتروموتور، درب های جلو و عقب الکتروموتور به صورت اصولی و صحیح چک شوند)



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه