موتور برق در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

وجود آثار تاریخی متعدد در شهرستان ورامین نشان می‌دهد که این شهر از تاریخ پرفرازونشیبی برخوردار است.. درباره وجه تسمیه‌ نام این شهر نقل قول‌های زیادی وجود دارد. به‌عنوان مثال شهری که فریدون، به بند کشنده ضحاک در آن متولد شده است. با نام «وندیداد» در کتاب مذهبی زرتشتیان یاد شده است.. این نام شباهت زیادی به نام ورامین دارد. همچنین در کتاب اوستا و ودا، کتاب مقدس آریایی‌ها، آمده است. که سه هزار سال پیش از میلاد مسیح، برخی از آریایی‌ها بعد از گذشتن از مرو و شاهرود به نزدیکی ورامین و ری رسیدند و در این منطقه سکونت گزیدند، این امر

تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.


در وهله اول نیاز ما در انتخاب موتوربرق ولتاژ خروجی مورد است.فاده ما است.. برای کارهای کوچک و است.فاده در منازل و مناسب بافت شهری، موتور برق تک فاز می تواند گزینه بهتری برای ما باشد. موتور برق سه فاز با ولتاژ معمولا برای مصارف صنعتی و ابزار های سنگین نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.

کامینز یک برند آمریکایی است. که سابقه درخشانی در تولید انواع تجهیزات و ادوات ساختمانی و سنگین دارد. البته به طور خاص بخش زیادی از شهرت برند کامینز در ساخت موتور برق دیزل، بخاطر توانایی و دانش بالای این شرکت در ساخت موتورهای دیزل است.. محصولات این شرکت به دلیل قدرت بالای موتورهای آن در حدود کیلووات اغلب در صنایع بزرگ مورد است.فاده قرار می‌گیرند. این برند نیز در میان گران‌ترین و بهترین برند دیزل ژنراتور می‌باشد و از عمر و دوام طولانی برخوردار است..

موتور برق گاز سوز طوری طراحی شده است. تا کم مصرف باشند و به کاهش آلودگی هوا کمک کنند. هزینه این نوع موتور برق یا ژنراتور برق نسبت به نوع بنزینی بسیار کمتر است.. موتور برق گاز سوز بی خطرتر نسبت به نوع دیگر خود است. و به دلیل گاز سوز بودن طول عمر بالاتری دارند. 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین