پی ال سی PLC در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از بنای اولیه امامزاده شاه حسین تنها محراب آن باقی مانده است.. این امامزاده در شمال ورامین قرار دارد و سبک معماری آن شبیه به برج علاءالدین و مسجد جامع ورامین است.؛ به همین دلیل احتمال داده می‌شود قدمت این بنا به دوران مغول برسد.

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


دستگاه‌های خروجی نیز می‌توانند از انواع دیجیتال یا آنالوگ تشکیل شده باشند. کارت خروجی دیجیتال وسایلی  مانند چراغ‌ها، LEDها، موتورهای کوچک و رله‌ها را روشن یا خاموش می‌کند. کارت خروجی آنالوگ یک عدد دیجیتالی ارسال شده توسط CPU را به ولتاژ یا جریان تبدیل می‌کند. سیگنال‌‌های خروجی معمول می‌توانند از - VDC یا -mA باشند و برای هدایت کنترل کننده‌های جریان جرم ، تنظیم کننده‌های فشار و کنترل کننده‌های موقعیت است.فاده می‌شوند.

در این ساختار، وقتی که سیگنال منطقی یا High از سمت CPU به این ماژول ارسال می‌شود، LED روشن شده و نور آن به فتوترانزیستور موجود در ایزولاتور تابیده و باعث می‌‎شود تا این ترانزیستور در ناحیه هدایت خود قرار بگیرد. سپس یک پالس به گیت ترایاک (که در بخش سوویچ الکترونیکی) وجود دارد ارسال می‌شود. و در نهایت برق AC برای بار خروجی آماده می‌شود.

ورودی‌ها و خروجی‌های PLC  اغلب با صورت I / O  نمایش داده می‌شوند. در مثالی مانند ماشین لباسشویی هر ورودی و خروجی می‌تواند به عنوان یک سیگنال گسسته یا دیجیتال باشد. سیگنال‌های گسسته سیگنال‌هایی هستند که فقط می‌توانند روشن یا خاموش باشند. اینها ساده‌ترین و رایج‌ترین نوع I / O هستند. با است.فاده از سیگنال‌های آنالوگ، به جای فقط قابلیت روشن / خاموش یا باز / بسته، ممکن است. &#; ٪ ، &#; mA ، تا  درجه سانتیگراد یا هر آیتمی که اندازه گیری می‌کنید را به عنوان ورودی یا خروجی داشته باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین