آجیل ارگانیک در فیروزکوه ( فروش )

Organic nuts-1
Organic nuts-2



بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


آجیل عمدتا از چربی تشکیل شده است. که برای کاهش وزن غیرمعمول به نظر می‌رسد. با این حال، چربی های موجود در آجیل تقریبا به صورت غیراشباع هستند، به این معنی که پس از خوردن آجیل ارگانیک و خشکبار ارگانیک احساس سیری بیشتری در شما ایجاد می‌شود و به شما کمک می‌کنند در طول روز کمتر غذا بخورید.

شما می‌توانید آجیل را به روش‌های مختلف مصرف کنید تا پروتئین‌های گیاهی بیشتری دریافت کنند. آجیل برشته شده و شور، خوشمزه تر هستند که می‌تواند جایگزین مناسبی برای تنقلاتی مانند چیپس شوند. با این حال، به دلیل نمک اضافه شده و محتوای کالری بالا، بهتر است. از آجیل‌های خام مصرف کنید. آجیل خام، سالم و مغذی تر است. که می‌توانید به شیرینی‌ها، دسرها و کیک‌های خود اضافه کنید.

آنتوسیانین‌های موجود در توت سفید خشک ارگانیک از تجمع چربی جلوگیری می‌کند و باعث پاکسازی چربی از کبد می‌شود. محققان به این نتیجه رسیدند که آنتوسیانین موجود در این میوه  به طور فعالی از بیماری کبد چرب غیر الکلی جلوگیری می‌کند. توت سفید حاوی ترکیباتی است. که فعالیت ماکروفاژها (گلبول‌های سفید خون) را افزایش می‌دهد و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه