خشکبار ارگانیک در فیروزکوه ( فروش )

Organic dried fruit-1
Organic dried fruit-2



در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.


زی ارگانیک، محصولات برندهای معتبر داخلی و خارجی را در یک جا جمع کرده است. تا شما مشتریان گرامی قادر به مقایسه، انتخاب و خرید آسان باشید. با زی ارگانیک شما می‌توانید تمامی خریدهای ارگانیک خود را به صورت شفاف در یک حساب کاربری در وب‌سایت تحت کنترل داشته باشید. به بیان دیگر خرید آسان ترین راه رسیدن به محصولات ارگانیک، ما خواهیم بود.

محدوده‌ی خشکبار ارگانیک بسیار گسترده تر از مغزها هستند. میوه‌های خشک نیز از جمله خشکبار محسوب می‌شوند. اما چرا میوه‌ها را خشک می‌کنیم؟ طبیعتا در گذشته به دلیل اینکه کشاورزی به شکل امروز نبوده و در هر فصل انواع محدودی از میوه‌ها در دسترس بودند. انسان برای دسترسی دائم به این منابع ارزشمند غذایی با تبدیل آن‌ها به فرآورده‌های مختلف در تمام فصول سال از خشکبار ارگانیک است.فاده می‌کرده. امروزه با وجود اینکه در تمام فصول به انواع میوه دسترسی داریم میوه‌ها را خشک می‌کنیم چون:

قاووت در واقع یک خشکبار ارگانیک ترکیبی است.. دستور خاصی برای تهیه قاووت ارگانیک وجود ندارد؛ مغز، میوه، ادویه و به طور کلی تعدادی از خشکبار ارگانیک را به صورت پودر درآورده و گاهی با عسل یا خرما مصرف می‌کنند. در گذشته هر منطقه با توجه به اقلیم، تغذیه، بیماری‌های رایج منطقه و سبک زندگی قاووت مختص خود را تولید می‌کرده است.. اغلب قاووت‌ها انرژی زا هستند و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. قاووت یک غذای کامل است. که برای افزایش توان افراد طی انجام کارهای روزانه مانند کشاورزی و کوهنوردی ابداع شد. قاووت از خشکبار ارگانیک بسیار مفید است. که می‌تواند شخصی سازی شود. برای مثال اگر فرد طبع سردی دارد و در زمستان بسیار مریض می‌شود یک قاووت با ترکیبی از زنجبیل، دارچین، کنجد و مغز پسته می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه