تجهیزات آشپزخانه صنعتی در فیروزکوه ( فروش )

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

وجه تسمیه غار بورنیک برحسب اظهار نظر اهالی روستا، گروهی نام غار "پورنیک" و دسته‌های دیگر به آن "بورنیک " می‌گویند. پور به گفته اهالی و لهجه محلی به معنای گودال است. و نیک پسوند آن است. که بر روی هم به معنای گودال نیک یا چاله نیک می‌باشد و شاید پشینیان به عنوان دخمه یا گودالی که عمیق و ژرف است. با ترکیب واژه نیک که در اینجا به معنای خوب و بزرگ را می‌دهد بر آن اطلاق کرده باشندو گروه دیگر آن را بورنیک می‌گویند که از دو کلمه بور و نیک تشکیل یافته‌است و بور در لهجه محلی تغییر یافته کلمه "بار" است. که این کلمه نیز ضمن ترکیب با واژه نیک به معنای محل امن و جایگاه نیک، مصطلح گردیده‌است. البته "بار" در اصل و اساس به معنای ساحل و جای امن هم به کار می‌رود و نام رودبار می‌تواند معنی ساحل یا کنار رود داشته باشد. در هر صورت بورنیک یا بارنیک به معنی محل امن خوب می‌باشد؛ و این نام با توجه به محل قرارگیری غار به خوبی انتخاب شده‌است و از گذشته‌های بسیار دور و شاید از عصر غارنشینی و دوران شکار در ایران، اینجا محل امنی برای زندگی کردن و پناه گرفتن، مورد توجه اقوام پیش از تاریخ در این ناحیه بوده‌است به ویژه که دهانه اصلی و عمیق غار در نقطه‌ای در فرا سوی رودخانه قرار دارد.

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..


در این یخساز همچنین یک اواپراتور که وظیفه جذب گرمای محیط و انتقال آن به مایع داخل لوله‌هایش را دارد، وجود دارد. همه این تجهیزات به بهترین نحو و است.انداردترین حالت کنار هم قرار گرفته اند که حاصل طراحی و اجرای مهندسی است.. در زیر به مدلهای موجود دستگاه یخ ساز حبه‌ای NTF ایتالیا و مشخصات آنها اشاره کرده‌ایم.

هر یک از تجهیزات لاندری بسته به نوع و مدل خود، قیمت متفاوتی دارند و در انواع و قیمت های مختلفی در بازار موجود می باشند. کارشناسان ما در زمینه انتخاب دستگاه مورد نظرتان، ثبت سفارش و اطلاع از قیمت نهایی آن به شما کمک می کنند. تجهیز گستر خاورمیانه به عنوان یکی از بزرگ ترین و قوی ترین تولید کنندگان تجهیزات مزبور آمادگی خود را برای شرکت در مناقصه های شما اعلام نموده و خدمات مشاوره رایگان را به همکاران شما ارائه می دهد.

قسمت بیرونی هود به وسیله یک ورق است.یل با ضخامت های سفارشی پوشانده می شود که نمایی زیبا به آشپزخانه می بخشد. البته ابعاد پنج ضلعی هود از ویژگی های منحصر به فرد تولیدات تجهیز گستر می باشد. در داخل آن یک فیلتر چربی گیر قرار دارد که اندازه و نوع آن براساس نظر کارشناسان و طبق محاسبات مهندسی شده انتخاب می شود. البته شاسی این فیلتر از جنس است.یل می باشد و دارای یک کشو برای تخلیه روغن است..



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه