عسل طبیعی در فیروزکوه ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.


در این جا می خواهیم لیستی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران را معرفی کنیم. عسل مایع غلیظ و طلایی رنگی است. که توسط زنبورهای زحمتکش تولید می‌شود که با است.فاده از شهد گیاهان گلدار تهیه شده و برای خوردن در مواقع کمبود آن در داخل کندو ذخیره می‌شود.

شرکت زنبورداری کوهدشت خراسان نیز با تولید بهترین کیفیت محصول در انواع عسل طبیعی، ژله رویال و گرده گل، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران شناخته می شود که فعالیت خود را از سال شروع کرده و با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه، اکنون یکی از موفق ترین و بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به صورت اختصاصی، انواع عصل را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشته و برندی نام آشنا در این بخش از صنایع غذایی می باشد.

    در گوشه و كنار اين جهان افرادي به كار زنبورداري مشغولند و در نحوه كار و عملكرد داراي اختلافاتي با يكديگر مي باشند. براي مثال بيشترين عملكرد توليد عسل در جهان مربوط به آمريكا و است.راليا است. كه حدود تا كيلو در نوسان است. و كمترين عملكرد مربوط به آفريقا با عملكردي ي حدود تا كيلو است.. توليد عسل در جهان نزديك به



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه