بادام در فیروزکوه ( فروش )

almonds-1
almonds-2



پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.


متخصصان گیاه پزشکی و مهندسان کشاورزی، منابع موجود در کشور ایران را مورد مطالعه قرار می‌دهند و با پتانسیل بالای اراضی کشاورزی آشنا هستند. به همین دلیل آنها به بیشتر سرمایه‌گذاران، احداث باغ بادام را پیشنهاد می‌کنند، چون خرید نهال بادام و احداث باغ آن کاملاً به نفع کشاورز بوده و از نظر اقتصادی به نفع کشور ایران است.. همچنین صنعت کشاورزی یک گزینه مناسب برای ایجاد اشتغال و همچنین فقر زدایی محسوب می‌شود.

خلال های بادام جهت تزئین و همچنین به عنوان یکی از مواد متشکله کیک فلورنتینس به کار می رود. همچنین خلال بادام ممکن است. به صورت خلال بادام بو داده خریداری شود. بو دادن باعث بهبود طعم و ظاهر آن می شود. خلالهای بو داده ممکن است. برای رویه تورتن&#; و برای کیک لایه لایه خامه ای است.فاده شوند.

برای آشنایی با تجربه های موفق تولید کنندگان و بهره برداران تمامی حوزه های کشاورزی (زراعت،باغبانی،دام،شیلات،مکانیزاسیون،آبیاری،آفات و بیماری ها،تغذیه خاک و سموم) بخشی بعنوان تالار گفتگو طراحی و اجرا شده. در این بخش همه کاربران می توانند تجربیات موفق خود را به اشتراک گذاشته و با هم به گفتگو بپردازند. صحت و انتخاب هر روش کاری از تجربیات مطرح شده تنها با مشورت کارشناسان مربوطه توصیه می شود و تجربیات به اشتراک گذاشته شده در تالار گفتمان مرجع تایید نمی باشد.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه