آبکاری و لعاب کاری در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Plating and glazing-1
Plating and glazing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانطرو که در ابتدای مقاله عرض کردیم از لحاظ مسافت ایجا به منطقه اوشون فشم میگون و پیست اسکی شمشک نزدیک تر است. اما به خاطر جاده صعب العبور و فوق خطرناک آن محدوده، گردشگران و اسکی بازان از سمت جاده چالوس در کیلومتر ۵ و عبور از گچسر به سمت تابلوهای پیست مسیر را ادامه دهی تا به ورودی این منطقه برسید.

تفریحات پیست اسکی دیزین نیاز به تجهیزات خاص و حرفه‌ای دارند. مهم‌ترین مواردی که در این سفر باید به‌همراه داشته باشید کفش اسکی، اسکیت، چوب اسکی، ژاکت سبک و ژاکت گرم، کلاه و دستکش اسکی، جوراب اسکی و ضدآفتاب و عینک مخصوص است..

اولین نکته‌ای که باید درباره پیست اسکی دیزین بدانید این است. که این پیست، مهم‌ترین و اولین پیست اسکی ایران است.. پیست اسکی دیزین از نظر فدراسیون جهانی نیز مورد تأیید است. و هرساله، مسابقات جهانی بسیاری در آن برگزار می‌شود. دیزین شامل تله‌کابین، تله‌سیژ، تله‌اسکی و پیست اسکی است..


پوشش های نقره که در حمام های سیانیدی ساده ایجاد می شود کدر هستندو باید در هنگام پوشش کاری برشکاری نمود. عملیات اجتناب ناپذیر جلاکاری علاوه بر اینکه قیمت را بالا می برد ٬ سبب از بین رفتن فلز نقره نیز می شوند.در حال حاضر حمام های نقره حاوی مواد افزودنی مختلف سبب ایجاد لایه های براق به کار برده می شوند. این حمام ها معایب الکترولیتهای ساده را ندارند .

حمامهای نقره کاری شامل سیانید ساده نقره ٬ کربنات پتاسیم ٬ سیانید پتاسیم یا سیانید سدیم می باشد. هنگامی که از سیانید پتاسیم است.فاده می شود پوشش به سختی می سوزد. ضمنا لایه ها براق و حمامها دارای خاصیت هدایت جریان بیشتری هستند. سیانید قلیایی موجود در الکترولیت تحت تاثیرCO موجود در اتمسفر به طورجزیی تجزیه شده و تولید کربنات می کند. کربنات تولید شده خاصیت هدایت الکتریسیته و قدرت نفوذ الکترولیت را زیاد میکند.

این روش عبارت است. از ارتباط دادن فلز پایه با یک فلز اتصال. جسم اتصال نقش واگذارکننده الکترون را ایفا می‌کند. برای مثال هنگامی که یک میله آهنی (فلز پایه) همراه یک میله آلومینیومی,به عنوان جسم اتصال در داخل یک محلول سولفات مس فرو برده می‌شود, دو فلز آهن و آلومینیوم به جهت فعال تر بودن از مس, به صورت یون فلزی وارد محلول می‌شوند و روی آنها الکترون باقی می‌ماند و چون فشار انحلال آلومینیوم از آهن بیشتر است. از این رو اختلاف پتانسیلی بین دو فلز ایجاد شده و الکترون‌ها در روی یک سیم رابط, از سوی آلومینیوم به طرف آهن جاری می‌شوند. بنابراین مشاهده می‌شود که مقدار زیادی از یونهای مس محلول روی آهن ترسیب می‌شوند .ضخامت قشر ایجاد شده نسبت به روش ساده تبادل بار بسیار ضخیم‌تر است.. از روش اتصال برای پوشش‌کاری فلزات پیچیده است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین