پروفیل های فلزی در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



واژه پیست در فرهنگ لغت فارسی به‌معنی محوطه و محلی برای ورزش است.. پیست اسکی دیزین مجموعه کاملی از انواع پیست‌ها را در خود گنجانده است.. این مجموعه با تنوع زیادی که در انواع پیست دارد، قدرت انتخاب بالایی به ورزشکاران و اسکی‌بازان حرفه‌ای می‌دهد.

پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..

در سال زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی و متخصصان این رشته، گلنگ احداث پیست چمن دیزین زده شد. این پیست به طول ۵ متر، در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار دارد و تا بخش جنوبی رستوران کشیده شده است.. پیست چمن تنها پیست اسکی قابل است.فاده در فصل تابستان به شمار می‌رود. مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان، کایت و دوچرخه‌سواری کوهستانی در این پیست برگزار می‌شوند. پیست چمن به تله‌های مختلف مجموعه دسترسی دارد. وجود گیاهان نادر در فصل تابستان، از جذابیت‌های این پیست است..


صنعت ساختمان‌سازی با ابزار و اسامی مختلفی گره خورده است.. یکی از این ابزار تخصصی که در حوزه ساختمان‌سازی مورد است.فاده قرار می‌گیرد، پروفیل صنعتی است.. ممکن است. که بعضی از افراد، پروفیل صنعتی را با پروفیل ساختمانی در یک دسته‌بندی قرار بدهند، اما هر کدام از این پروفیل‌ها با یکدیگر تفاوت‌های اساسی دارند. کاربردهای هرکدام از پروفیل‌های صنعتی و ساختمانتی با توجه به ضرورت است.فاده و به کارگیری‌شان در حوزه‌های مختلف تعرذیف می‌شود. برای کسب اطلاع از تعریف دقیق پروفیل صنعتی، انواع آن و کاربرد هرکدام از آن‌ها با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 یکی دیگر از انواع پروفیل‌های موجود در بازار به شکل مربع و مستطیل هستند. برای سایزبندی آن‌ها از میلی‌متر است.فاده می‌شود. پروفیل مربع از * تا ۵ *۵ میلی‌متر و با ضخامت تا میلی‌متر است.. در پروفیل مستطیل اندازه‌ها از * تا ۵* میلی‌متر و با ضخامت ۵/ تا ۸ میلی‌متر درنظر گرفته می‌شود. پروفیل‌های قوطی مربع و مستطیل برای ساخت اسکلت فلزی، شاسی تریلر و ستون ساختمان کاربرد دارند.

علاوه بر انواع پروفیل صنعتی، پروفیل نبشی هم بسیار کاربردی است. که در اتصالات مقاطع فولادی مختلف به کار گرفته می‌شود. ساختار نبشی شامل سطح عمود بر همدیگر است.. این پروفیل‌ها به دلیل شکل ظاهری خود اصطلاحاً مقاطع L شکل هم نامیده می‌شوند. نبشی‌ها از طریق روش‌های نورد سرد و گرم ساخته می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین