قالب سازی در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دوچرخه‌سواری نیز یکی دیگر از تفریحاتی است. که در دیزین وجود دارد؛ اما با دوچرخه‌سواری معمولی تفاوت‌هایی دارد. در دیزین، دوچرخه‌سواری کوهستانی وجود دارد که مهارت و تجربه خاصی را می‌طلبد؛ بنابراین هرکسی نمی‌تواند از پس آن بربیاید. افراد حرفه‌ای در این زمینه، دوچرخه‌سواری خود را با حرکات نمایشی همراه می‌کنند.

این رستوران علاوه‌بر منوی غذای خود، منوی کافی‌شاپ نیز دارد و برای صرف انواع نوشیدنی مناسب است.. دکوراسیون این رستوران به گونه‌ای است. که تمام چشم‌انداز البرز انگار زیر پایتان است.، ساختمان دایره‌ای شکل و سراسر شیشه‌ای رستوران چمن تجربه صرف غذا را بعد از یک پیاده‌روی طولانی یا هیجان اسکی‌کردن دوچندان لذت‌بخش می‌کند.

در نزدیکی هتل‌ها امکاناتی نظیر زمین تنیس و پاراگلایدر نیز دیده می‌شود. پمپ بنزین نیز در کیلومتری منطقه دیزین قرار داشته و خیال شما را بابت بنزین ماشین راحت می‌کند. در مسیر رفتن به دیزین نیز رستوران‌های و مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که برای خوردن غذا می‌توانید به آنجا بروید. مسیر دیزین نیز بسیار زیبا و تماشایی است.. گذر از منطقه میگون، فشم و رودخانه زیبای این منطقه برای تفریح مناسب می‌باشد.


این دسته از قالب‌ها قادر هستند که تعداد محصولات متوسطی را ضرب کنند. از این رو سعی می‌شود که فقط برای تعداد محصولات خواسته شده طراحی شوند. هزینه‌های قالب در این مورد مهم است. و از متریال‌های ارزان‌تر در قالب برای تولید تعداد کل محصولات است.فاده می‌شود. در این مورد سهولت نگهداری و تعویض قطعات اهمیت کمتری دارد.

قالب‌های صنعتی برای است.فاده در صنایع سنگین و سبک می تواند به شیوه های مدرن طراحی و ساخته شود. یک قالب صنعتی بنا به روش تولید قطعه و با توجه به کارکرد قطعه نهایی و ویژگی‌هایی که از آن قطعه مورد انتظار است. طراحی قالب نیز تفاوت می‌کن.

گروه ما در زمینه های ساخت و تولید قطعات صنعتی اعم از لوازم خانگی ، خودرو ، صنایع الکتریکی و الکترونیکی و هیدرولیکی و غیره ، سالها تجربه و تخصص دارد و با تکنولوژی های انواع پرسکاری ، تزریق پلاستیک ، لاستیک ، دایکاست ،  اکسترود تزریقی، اکستروژن ضربه ای آشنایی و مهارت دارد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین