پولیش کاری فلزات در دیزین ( مشاوره و اجرا )

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

پیست اسکی بین المللی دیزین که با بارش نخستین برف زمستانی و برف کوبی ایده آل برای است.فاده افراد حرفه ای، اعضای تیم ملی و اعضای سفارتخانه های مقیم داخل تهران می شود و افراد آماتور نمی توانند در آن محدوده اسکی بازی کنند، اگر دارای لوازم اسکی نیستید می توانید از فروشگاه مقابل پارکینگ تجهیزات مورد نیاز را خریداری یا اجاره کنید و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

آبشار ده تنگه آهار یا آبشار چهل پله یکی از جاذبه‌های اطراف تهران است.. این آبشار حدود کیلومتر با پیست اسکی دیزین فاصله دارد. آبشار چهل پله از مسیر جاده لشگرک به دوراهی لواسان و فشم در دسترس است.. برای رسیدن به این آبشار باید از روستای آهار پیاده به مسیر ادامه دارد. آبشار ده تنگه آهار یکی از جاذبه‌های این روستا به شمار می‌رود. فاصله روستای آهار تا ده تنگه حدود پنج کیلومتر است. و این مسیر از میان باغات سرسبز عبور می‌کند. پس از ده تنگه، ادامه مسیر به قلعه دختر و آبشار ده تنگه آهار می‌رسد.


ممکن است. برخی از افراد نسبت به این مسائل آگاهی و اطلاعات کافی را نداشته باشند و نتوانند محصولات ایده آلشان را انتخاب کنند؛ تک ستاره پولیش برای این دسته از مشتریان خدمات مشاوره ای رایگانی را در نظر گرفته است.. برای است.فاده از این قبیل خدمات می توانید به ساده ترین شکل ممکن از طریق تماس تلفنی با کارشناسان و متخصصان مجموعه در ارتباط باشید و با بیان اهداف کسب و کار خود، اطلاعات کاملی را در رابطه با محصولات مورد نیاز دریافت نمایید.

سرعت دوران دستگاه، سرعت پیشروی آن، اندازه ذراتی که عمل سایش را انجام می‌دهند و تعدا این ذرات، چهار مسئله اصلی در پرداختکاری به شیوه مغناطیسی است. که بر کیفیت سطح فلز یا شیرآلات تاثیر می‌گذارد. با است.فاده از این شیوه ما می‌توانیم فلزات و شیرآلاتی با سطوح بسیار با کیفیت در اختیار داشته باشیم. از سوی دیگر این روش باعث صاف‌ تر و براق‌ تر شدن سطوح فلزات و شیرآلات می‌شود. با است.فاده از این روش می‌توانیم تمامی سطوح تخت، سطوح داخلی و خارجی لوله‌ ها و علاوه بر این، قطعاتی را که به شکل‌ های مختلف و پیچیده ساخته شده‌ اند، پولیش کنیم.

برخلاف روش آبکاری، روش برس کاری برای از بین بردن نواقص سطحی بسیار مناسب است.. این روش با است.فاده از ماشین ‌هایی انجام می‌ شود که یک سطح صاف و موازی کاملاً یکنواخت و نرم روی فلز ایجاد خواهند کرد. برای این کار از کمربندهای ساینده یا برس سیم در دستگاه‌ ها است.فاده می ‌کنند. این روش به‌ خصوص برای محصولات فلزی که کاربردهای تزئینی دارند بسیار مؤثر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین